کلینیک بازاریابی

کلینیک بازاریابی - آموزش تحقیق مشاوره اجرا

کلینیک بازاریابی

کلینیک بازاریابی - آموزش تحقیق مشاوره اجرا

به نام او

که همه هستی از اوست

کارگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی

 

مدیریت بازاریابی و فروش

در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   

راهکارهای علمی و عملی در

فروش توزیع پخش خرید و فروش

 

 

 

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

 

 

 

مدرس

علی خـویه

 

 

 

 

 

 

 

 

برخی از سرفصل ها

بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری چیست..........................................................................................

هدف از بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   ........................................................................................

برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و .........................

انتظار از بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................................................................

8 نکته مهم در تهیه، خرید یا  صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و محل اداری...........................................................

برخی از مفاهیم مهم بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................................

مدیریت تقاضا در بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................................................

بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ............................................................................................................

روشهای خرید و تهیه صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  در ایران .....................................................................................

جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................................

ابعاد گوناگون بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................................................

50 نکته مهم صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و...................................................................

فرآیند مدیریت بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .............................................................................

جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................

اندازه­گیری و پیش بینی تقاضا   ...........................................................................................

 تقسیم‌بندی بازار در  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...................................................................................

هدف گیری در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................................................

جایگاه یابی در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ................................................................................

تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................

تحقیقات  و  صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و تحقیقات بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................

فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و ..............................................................

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و...................................................................

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................

عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  .......................................................

عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .............................................

10 نکته مهم در خرید وتهیه صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   برای مدیران شرکت ها وموسسات..............

انواع رفتارهای مصرف کنندگان  در بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................................

ب) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور مواد کشاورزی غذایی و خوراکی  متناسب با شرایط خریداران...............................

فرایند تصمیم گیری خرید صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................................

ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مواد غذایی و خوراکی..........................................

53 نکته مهم در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..............................................................

قیمت و قیمت گذاری صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...........................................................................

رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  .........................................................

استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها .............................................................................

5 نکته مهم بازاریابی مواد کشاورزی  غذایی و خوراکیو  .........................................

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................

مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری

تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................

پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ............................................

تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ها........................................

تکنیک بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   ...............................................

بازاریابی تلفنی مواد کشاورزی غذایی و خوراکی ..............................................................................

خطاها و دام­های خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  .......................................................

مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  محصولات کشاورزی و دامداری  ...........................................

برخی از نکات و تکنیک های فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و ..............................................

نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...................................

 

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی

مولف کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

عضو انجمن های ملی و بین المللی

با 10 سال تجربه اجرایی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

 

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی

 

 

 

 

 

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجراهای خلاقانه

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با بیش از یک دهه تجربه اجرایی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی

ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

نمونه هایی از سمینارها دوره ها و کارگاه های آموزشی  اجرایی و کاربردی

 


 

 

دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

نام: علی                    نام خانوادگی: خویه                   

o       مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، ارتباطات، فروش و تبلیغات

o       سخنران و مدرس دانشگاه

o       مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

o       مولف و مترجم بیش از 7 عنوان کتاب در زمینه ارتباطات، بازاریابی، تجارت و تبلیغات            

o       تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات و بازاریابی

o       شرکت در سمینارهای مختلف بازاریابی، فروش و تبلیغات

o       مدرس دوره های مختلف  مدیریت، خلاقیت، تریز، بازاریابی ، فروش، تبلیغات، روانشناسی، ارتباطات و ....

o       ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره آموزشی کاربردی کارگاهی و اجرایی به برندها و سازمانهای ملی و بین المللی

o        عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

o       بیش از 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های بازاریابی فروش تبلیغات مدیریت تحقیق و توسعه

o       تالیف و ترجمه و چاپ بیش از ده ها عنوان مقاله در مورد ارتباطات، بازاریابی، فروش و تبلیغات

o       انجام وظیفه در سمت های مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مدیر تبلیغات، خلاقیت و تحقیق و توسعه در شرکت های مختلف

o       افتخار همکاری با برندهای معتبر و بزرگ ملی و بین المللی

o       مبدع و مخترع شیوه های نوین و خلاقانه بازاریابی و تبلیغات و فروش

o       ثبت دو اختراع

o       تولید و اجرای نرم افزار آموزشی و اجرایی راز تجارت، مهندسی فروش، بازاریابی خلاق، مهندسی خلاقیت

o       مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت های معتبر ایرانی و خارجی

o       فعالیت  بیش از 15 سال در تمامی زمینه های تخصصی فروش بازاریابی و تبلیغات

o       عضو وب سایت انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMAR

o       عضو 1to1media

o       عضو WARC, DSEI

o       همکار افتخاری انجمن بازاریابی و انجمن تحقیقات بازار ایران

o       عضو انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران

o       مجری و مدیر تحقیق و توسعه مجله تبلیغات انجمن صنفی تبلیغاتی ایران و...

o       تولید کننده و مجری نرم افزارهای آموزشی در حوزه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات خلاقیت

 

دوره مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای

o       دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

 

سطوح آموزش

عمومی

ساعت

اصلی

ساعت

جمع کل (ساعت)

مقدماتی

مبانی سازمان و مدیریت

2

مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی

2

20

مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی

2

مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات

2

مبانی روانشناسی و جامعه شناسی

2

مبانی بازرگانی و بازاریابی

2

مبانی اقتصاد و بازار

2

مبانی رهبری و مربی گری

2

مبانی مالی و حسابداری

2

مبانی حقوق بازرگانی

2

متوسطه

اصول بازاریابی

8

بازاریابی و فروش تلفنی

4

60

اصول فروش

8

مدیریت هوش هیجانی در محیط کار

4

اصول خرده فروشی

4

مدیریت زمان

4

اصول عمده فروشی

4

خدمات پس از فروش

8

پخش و لجستیک

4

مشتری نوازی و مشتری یاری

4

محیط فروش

4

روانشناسی ارتباط با مشتری

4

پیشرفته

تحلیل رفتار مصرف کننده

4

اصول و فنون مذاکرات فروش

8

48

تحلیل رفتار فروش رقبا

4

زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی

4

بازاریابی و فروش بین المللی

4

فروش مشاوره ای

4

فروش مصرفی و فروش صنعتی

8

روشهای نوین فروش

4

سازمان فروش

4

فروش خلاق

4

عالی

مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی:

40

·    صنعتی

·    خدماتی

·    کشاورزی

·    صنایع غذایی

·    صنایع بهداشتی

·    آرایشی

·    شوینده ها

·    داروها

·    مواد بیولوژیک

·    نانو

·    خودرو

·    نفت و گاز

·    پتروشیمی

·    پوشاک

·    صنایع دستی

·    لوازم خانگی

·    مبلمان

·    نشر

مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید.

جمع کل (ساعت)

168

 

 

 

عمومی

ساعت

اصلی

ساعت

جمع کل (ساعت)

مقدماتی

مبانی سازمان و مدیریت

2

مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی

2

20

مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی

2

مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات

2

مبانی روانشناسی و جامعه شناسی

2

مبانی بازرگانی و بازاریابی

2

مبانی اقتصاد و بازار

2

مبانی رهبری و مربی گری

2

مبانی مالی و حسابداری

2

مبانی حقوق بازرگانی

2

متوسطه

روش تحقیق و تحقیقات بازار

8

ابزارها و تکنیکهای فروش

8

56

تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف

4

مدیریت ارتباط با مشتریان

4

تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی

4

سیاستهای فروش

4

تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان

4

برنامه ریزی فروش

4

 

 

مدیریت منابع انسانی در فروش

4

 

 

اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش

4

 

 

طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان

4

 

 

ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش

4

پیشرفته

مدیریت محصول

4

استراتژی های فروش

4

56

قیمت گذاری

4

مهندسی فروش

4

مدیریت توزیع

4

فروش الکترونیکی

4

روابط عمومی و تبلیغات

4

اصول نمایندگی ها

4

مدیریت فروش

8

مدیریت تحول و نوآوری در فروش

4

 

 

عارضه یابی سازمانهای فروش

4

 

 

تامین مالی در فروش

4

 

 

طراحی و مدیریت پایگاه اطلاعات مشتریان (باشگاه)

4

عالی

مباحث مدیریت فروش حرفه ای در رشته تخصصی:

40

·    صنعتی

·    خدماتی

·    کشاورزی

·    صنایع غذایی

·    صنایع بهداشتی

·    آرایشی

·    شوینده ها

·    داروها

·    مواد بیولوژیک

·    نانو

·    خودرو

·    نفت و گاز

·    پتروشیمی

·    پوشاک

·    صنایع دستی

·    لوازم خانگی

·    مبلمان

·    نشر

مباحث مدیریت فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. پروژه های عملی در این سطح اجرا خواهد گردید.

جمع کل (ساعت)

174

برنامه دوره ………..( 4 اردیبهشت الی  2مرداد )

ردیف

نام دوره

استاد

تاریخ

روز

1

اصول بازاریابی

 

4 / 2

شنبه

2

اصول و فنون مذاکرات حرفه ای

 

6/ 2

دوشنبه

3

اصول خرده و عمده فروشی

 

جناب آقای مهندس خویه

8 / 2

چهارشنبه

4

بازاریابی و فروش تلفنی

 

جناب آقای مهندس خویه

11 / 2

شنبه

5

اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار

 

جناب آقای مهندس خویه

13 /2

دوشنبه

6

مدیریت منطقه ویزیت

 

جناب آقای مهندس خویه

15 / 2

چهارشنبه

7

اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده

جناب آقای مهندس خویه

18 /2

شنبه

8

پخش و لجستیک

جناب آقای مهندس خویه

20 /2

دوشنبه

9

بازاریابی و فروش بین المللی

جناب آقای مهندس خویه

22 / 2

چهارشنبه

10

روانشناسی ارتباط با مشتری

 

25/ 2

شنبه

 

11

مدیریت زمان

جناب آقای مهندس خویه

29 / 2

چهارشنبه

12

روانشناسی  تکنیک های تخفیف در فروش

جناب آقای مهندس خویه

1 /3

شنبه

13

روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته

 

 

3 /3

دوشنبه

14

هدف گذاری فروش

جناب آقای مهندس خویه

5 / 3

چهار شنبه

15

مراحل فروش

جناب آقای مهندس خویه

8 / 3

شنبه

 

16

اصول و مهارت های کار تیمی

 

10/ 3

دوشنبه

17

روش های خلاقیت و نوآوری در فروش

 

جناب آقای مهندس خویه

12 / 3

چهار شنبه

18

تحلیل رفتار فروش رقبا

جناب آقای مهندس خویه

17 / 3

دوشنبه

19

مدیریت هوش هیجانی در کار

 

19 / 3

چهار شنبه

16:30-18:30

20

ویزیت مویرگی

جناب آقای مهندس خویه

22 / 3

شنبه

21

تکنیک های بازارگرمی و فضاسازی فروش

جناب آقای مهندس خویه

24 / 3

دوشنبه

22

مهارت های دفاع کلامی در فروش و زبان بدن

 

26 / 3

چهار شنبه

23

راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار

روش های مقابله با  ترفند مغازه داران در فروش

 

جناب آقای مهندس خویه

29 / 3

شنبه

24

اصول صندوق داری و نقدینگی

 

جناب آقای مهندس خویه

31 / 3

دوشنبه

25

ترفیعات و مشوق های فروش

جناب آقای مهندس خویه

2 / 4

چهار شنبه

26

مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری

 

7 / 4

دوشنبه

 

27

ارتباط اثربخش

 

جناب آقای مهندس خویه

9 / 4

چهارشنبه

28

سفارش گیری و مدیریت سفارش تکنیک های فاکتورنویسی

جناب آقای مهندس خویه

12 / 4

شنبه

 

29

خدمات پس از فروش

 

14 / 4

دوشنبه

30

بودجه بندی فروش

جناب آقای مهندس خویه

16 / 4

چهارشنبه

31

فروش مشاوره ای مسائل حقوقی در فروش

 

21 /4

دوشنبه

 

32

برگشت از فروش

 

23 /4

چهارشنبه

33

چیدمان فروشگاه

جناب آقای مهندس خویه

26 / 4

شنبه

34

اصول انبارداری

 

28 / 4

دوشنبه

35

حسابداری فروش و کنترل موجودی

 

30 /4

چهارشنبه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

سوالات آزمون فروشندگان شرکت

از فراگیران عزیز خواهشمندیم پرسشهای زیر را بدقت مطالعه نموده و پس از تامل آنها را به دقت پاسخ دهند تلاش شما در این دوره و در تمامی زمینه های قابل تقدیر می باشد.

1-      دام هایی که بیشتر فروشندگان در آن گرفتار می شوند را نام ببرید؟

2-      به نظر شخصی شما یک فروشنده حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

3-      بهترین مهارتی که می تواند در شرایط بحران در فروش شما تاثیر گذار باشد چیست؟

4-      دام وضعیت موجود و لنگرهای فکری را در فروش توضیح دهید؟

5-      مهندسی فروش چیست یک مهندس فروش چه وظایفی دارد؟

 

نام و نام خانوادگی فراگیر:

سمت شغلی و منطقه فروش شما:

تعداد جمعیت منطقه شما:

تعداد مشتریان فعال منطقه شما:

میزان فروش ماه گذشته:

هدف فروش این ماه:

نمره شما در آزمون:

نظرنهایی مدرس:

 

با تشکر

مدرس دوره و واحد آموزش شرکت

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

لطفا چک لیست مهندسی فروش و تکالیف کارگاه مهندسی فروش به پیوست این فرم تحویل داده شود.